pondělí 31. ledna 2011

VŠE O MÍŠOVI - týdenní vyšetření v dětské nemocnici v Brně

 V prosinci 2006 jsem byl na týden v dětské nemocnici v Brně , aby mi přes různá psychologická vyšetřenízjistili , zda jsem nebo nejsem autista . Aby ve školce údajně věděli , jak mají se mnou pracovat . Toto vyšetření se prý dělá údajně jen v Brně a nebo v Praze v Motole ! Šlo jen o jedno jediné razítko , o nic víc !  V pondělí  - týden před Vánocemi jsme s mámou , tátou a babičkou přijeli do nemocnice , a po příjmu jsem zůstal s mámou . V pondělí se mnou nikdo nic nedělal , ale hned v úterý to byl kolotoč . Jeden doktor za druhým . Tenkrát jsem ležel v postýlce obklopen spoustou hraček , na pokoji byly 4 postýlky , ale maminky musely chodit spát na ubytovnu hned naproti přes cestu nemocnice . Vždy jak jsem večer usnul , tak máma odešla a brzo ráno kolem sedmé hodiny už byla u mě . V noci ze čtvrtka na pátek mi chtěli udělat vyšetření videorezonancí , jenomže mě probudili a já se hrozně bál bílých pláštˇů , a navíc se mnou nebyla má maminka ! Proto ve tři hodiny ráno ji zalarmovali na ubytovnu , aby okamžitě přišla za mnou . Prý mě bylo slyšet plakat až v přízemí . Jen přišla maminka , tak ihned se pro ni našlo lehátko na spaní a mohla se mnou zůstat na pokoji až do rána  . Ještě v pátek na poledne jsem byl vyšetřen u psycholožky , no a asi kolem druhé odpoledne jeli domů .Nejprve k babičce a dědovi do Blanska , a pozdě odpoledne v příšerné mlze k nám domů do Těšína . Než jsem si opět zvykl na to , že jsem doma , trvalo to více než týden . Jenže od té doby, co jsme se vrátili z nemocnice , tak vyžaduji , aby se mnou někdo večer chodil spinkat , dokud neusnu . A jak se v noci probudím ,a nikde nikdo , tak si pro někoho z rodičů zajdu . V noci chci mít nablízku někoho , koho mám rád . Od neděle do pátku se mnou v pokojíčku spí máma a o víkendu táta .

2 komentáře: