neděle 30. ledna 2011

VŠE O MÍŠOVI - jak to bylo dál ?

Jak máma již psala , tak jsem pobyl v ostravské porodnici dva a půl měsíce , než mě konečně propustili domů . Měl jsem tenkrát 2200 gramů , když si mě rodiče odváželi domů . Byl jsem takový malý uzlíček , králíček na plechu !
Ale doma to také nebylo jak jsme si všichni představovali . Bylo mi doporučeno jakési speciální mléko pro nedonošené miminka , jenomže v lékárně v Ostravě měli jen poslední 2 balení , a objednat toto mléko u nás v lékárně v Českém Těšíně byl velký problém .Všichni na nás v lékárně koukali jako spadlí z višně , protože ten název slyšeli poprvé a nikdo s tím neměl žádné zkušenosti .Koupit v obchodě či drogerii kojeneckou vodu ? - tak to byl přímo nadlidský výkon ! Musíme napsat , že tenkkrát před 8 lety jsme tu v Těšíně žádný Kaufland , Tesco ani Lídl neměli ! A o plinkách ani nemluvě - Míša potřeboval tu nejmenší velikost , jenže  Fixísky té velikosti jsme museli objednávat v drogerce , nakonec  jim dodavatel přestat ty fixísky vozit úplně , takže jsme je objednávali v lékárně !
Asi po 14 dnech co si mě rodiče přivezli z porodnice domů , jsem dostal dávivý kašel - bronchitýdu  , a rodiče mysleli , že jim asi umřu . Měl jsem strašně vysoké teploty , zvracel jsem obloukem , hodně jsem se dávil kuckáním a pomalu jsem neviděl na očička .Tenkrát jsme ještě auto neměli , takže máma volala sanitku . Ale jakým způsobem ??!! Nejprve máma zavolala do FN Ostravy , kde jsem se narodil a ležel jsem tu 2,5 měsíce  tudíž lékaři o mě věděli všechno ,ale bylo jí řečeno , že už se mnou nemají nic společného a atˇ si máma zavolá na dětské oddělení . Tam mi řekli , že maj plno , atˇ si zavolám do jiné nemocnice v místě bydliště ! Tak máma vzala zlaté stránky a jela zvrchu dolů , až ju někdo přepojil do nemocnice v Karviné - Ráji .Bylo nám řečeno , že si máme dojet , že se na mě kouknou co a jak . Máma řekla , že se nemáme do Karviné jak dostat , atˇ nám pošlou sanitku . A to si na mámu ještě paní na dispečinku otevřela hubu , že : ,,mladí a nemají auto ??!! ,,   Měli jsme ale štěstí na řidiče sanitky , který s námi do Karviné vzal i tátu .V Karvinské nemocnici jsem pobyl týden a poprvé a naposledy !!!
Nikdo se mnou nic nedělal , asi v půli týdne mě poslali na rtg plic a pak nasadili léčbu alá inhalační přístroj s bublající vincentkou ! Takovou léčbu mi máma mohla dělat i doma !
Největší gol byl v tom , když večer mi máma šla pro mlíčko , které jsem měl dostávat co dvě hodiny , a sestřička mámu seřvala jako malou holku , že je noc , atˇ mě uspí , že musím vydržet do rána , a že mlíko dostanu až po vizitě !A to šlo jen o to , zalít tu kojeneckou flačtičku  vlažnou převařenou vodou a trošku promíchat ! 8 hodin jsem čekal na papů !!! Jo a na vizitě to vůbec nikoho nezajímalo , že mám hlad ! Taky to tak vypadalo . Když jsem se po týdnu z Karvinské nemocnice vrátil , vážil jsem pouhých 1800 gramů !!!
Ale hlavní je , že páni lékaři byli nadmíru spokojeni ! Pomalu 3 měsíce trvalo , než jsem opět dovršil váhy přes dvě kila .

Žádné komentáře:

Okomentovat