neděle 30. ledna 2011

VŠE O MÍŠOVI - jak to všechno začalo ?

Narodil jsem se 13. 8. 2003 ve FN Ostravě , ve 29 týdnu  těhotenství s váhou 1220 gramů a výškou 38 cm . V inkubátoru jsem byl pomalu 2 měsíce a pomalu dalších 14 dní jsem už spinkal v malé postýlce .
Od narození nemám sací a kousací reflex , v porodnici jsem byl přes nosánek sondičkován , maminka mě bohužel nemohla kojit . Do dnes neumím nic pokousat , všechno mi musí mixovat nebo mačkat vidličkou a nebo jemně pokrájet na pidi pidi kousíčky . Jím jen 3x denně lipánky , a na oběd a večeři jím jen polévky , sem tam sním i nějakou tu omáčku s těstovinami a nebo bramborami .Nejsem zvyklí jíst dvě jídla po sobě - o jednu lžičku navíc a letí to ze mě ven .  Jím jen taková jídla , co mi kloužou do krku , a nemusím u nich nic kousat .Od  výměny psychiatra , za naši bezvadnou paní doktorku Pavlíkovou , jsem také veden od roku  2009 na dětském  gastru ve Třinci .

Žádné komentáře:

Okomentovat