úterý 2. srpna 2011

MICHÁLKOVA MÁNIE - KARTIČKY , 2. srpna 2011

Sice to není nová mánie , Míša kartičky má rád již delší dobu.
Přijde nám , že ho jakoby uklidňují . Stále je přepočítává , třídí , skládá , přerovnává.
Jediný problém vidíme v tom , že každý den ráno , ale i během dne, chce stále nové a nové .Jenže zásoby se poněkud tenší.
Tak jsem prozkoumala jeho oblíbené časopisy a vzpomněla si , že v časopisu Cars na zadní stránce jsou sběratelské kartičky .
Tak jsem ráno vytáhla laminovačku a pár těchto kartiček + i pexeso  jsem mu zlaminovala . Odpoledne budu muset zajít do papírnictví , udělat zásoby  .

                                 Michálkův  pracovní stoleček.


                               Studium parních lokomotiv.


                                 Kolik těch kartiček vůbec mám ?


                                Študuji i o prázdninách !



Laminovačka


                                 Laminovací fólie


                                 Knížka na zatěžkání - to aby se kartičky nekroutily



Příprava k laminování

 
                                 Laminujeme !



                                 Laminovačka v plném provozu


                                  
                              


 




Zlaminujeme , vystříháme a honem schovat pro příště !

1 komentář:

  1. Nádhera, je fajn, že ho něco takhle baví. Stejnou laminovačku mám i já. :-P

    OdpovědětVymazat